Miejsce pracy: Malbork
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Realizacja celów sprzedażowych oraz innych celów założonych dla sklepu
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta
- Zapewnienie dostępności towaru w ramach branży
- Prawidłowe wyeksponowanie i oznaczenie towarów
- Kontrolowanie jakości oraz terminów przydatności oferowanych towarów
- Podnoszenie własnej wiedzy na temat asortymentu oraz szkolenie innych pracowników
- Organizację pracy własnej oraz wspieranie Kierownika Sklepu w zarządzaniu i motywowaniu zespołu
Czego oczekujemy:
- Doświadczenia w sprzedaży
- Mile widziane min. roczne doświadczenia na stanowisku kierowniczym
- Wysoką orientację na realizację celów i jakość pracy
- Umiejętności słuchania ludzi
Co oferujemy:
- Dynamicznie rozwijające się środowisko pracy
- Bardzo dobrą atmosferę pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia zawodowe.
CV prosimy przesłać na maila: rekrutacja@broker.stg.pl