Proces rekrutacyjny
SAMBOR to sieć hurtowni budowlanych na terenie województwa pomorskiego, dla których nadrzędnym przesłaniem jest dobro klienta oraz rozwój pracowników. Dlatego też kadrę pracowniczą naszego przedsiębiorstwa stanowią w większości ludzie młodzi, kreatywni, otwarci na potrzeby klienta.
Nasze ogłoszenia znajdziesz w zakładce Oferty pracy na naszej stronie internetowej, jak również w prasie oraz portalach internetowych związanych z rekrutacją.
Etapy rekrutacji
1. Przesłanie aplikacji
Aplikację (CV oraz list motywacyjny) wyślij na adres mailowy lub wyślij dokumenty bezpośrednio ze strony za pomocą aplikacji “aplikuj”, która znajduje się przy każdej ofercie pracy.
2. Analiza nadesłanych aplikacji
Nadesłane aplikacje są analizowane pod kątem bieżących potrzeb rekrutacyjnych oraz zgodności z profilem stanowiska, na które poszukujemy pracownika. Wszystkie przesłane aplikacje są gromadzone w naszej bazie Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesów rekrutacyjnych.
3. Rozmowa kwalifikacyjna
Kolejnym etapem rekrutacji jest rozmowa kwalifikacyjna. Podczas spotkania rekrutacyjnego rozmawiamy o doświadczeniach, oczekiwaniach i umiejętnościach kandydata.
W trakcie rozmowy rekrutacyjnej poznasz również szczegółowe informacje dotyczące stanowiska, o które się ubiegasz.
Celem rozmowy rekrutacyjnej jest nie tylko weryfikacja informacji zawartych w aplikacjach, ale przede wszystkim lepsze poznanie kandydata.